lördag 12 december 2015

Utmaningen 2016

Snart har jag klarat 365 teman under 2015 och de sista fotona ligger på kö!
Jag kommer Utmana mej själv i min omgivning på 366 foton till Teman 2016!
Under kommande år 2016 kommer det bli 366 teman då det är Skottår!
 
Jag gillar att fotografera och hoppas på att hitta bra lösningar på de
givna teman från listan annars har jag 52 stycken
som kan bytas ut under hela året!
 
Nu laddar jag batterierna för att efter tolvslaget den 31 december
när det blivit ett Nytt år börja leta motiv till teman.
Inga gamla foton får publiceras utan bara de som är tagna under 2016
och det viktigaste är att hinna publicera dem
 innan Nyårsafton 2016 är slut!!!
 
Tills första januari 2016 önskar jag till dem som hittat hit
God Jul
och
Gott Nytt År 2016
 
 

1 kommentar:

  1. Du är flitig som orkar fortsätta :-), vilket jag inte gjorde. En fin bild startar du med och en underbar färg på himlen.

    SvaraRadera